Re: Dzialanie obrazów WinXP OEM

Autor: Duke Piotr <pstarzyn_at_wp.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 10:24:08 MET DST

Dnia 03-09-2006 o 19:36:20 Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Uzytkownik "Pawel" <pawelkam@gmail.com> napisal w wiadomosci
>

> Z jakim komunikatem?

> Nie, w koncu one sa takie same. To musi byc inny problem. Proponuje
> zaczac diagnoze od przywrócenia obrazu po uruchomieniu Ghosta z
> przelacznikiem -FDSZ.
>
> http://service1.symantec.com/SUPPORT/ghost.nsf/8f7dc138830563c888256c2200662ecd/47f48daea87cb41488256d640075f1c4?OpenDocument&prod=Norton%20Ghost&ver=2003%20for%20Windows%202000/NT/Me/98/XP&src=csm&pcode=ghost&svy=&csm=no

Z tego co wiem Winda przypisuje sie do plyty głownej, możesz wymienic
wszystko oprócz wspomnianej winy zeby system sie uruchomił, a tu niestety
MOZE choć oczywiescie nie powinien wystepowac ten problem. Niewiem czy
jedynym i w tym wypadku najprostszym rozwiązaniem nie bedzie dyskietka z
odpowiedziami. Odpalisz sobie instalacje windy wkladasz dyskietke i
podchodzisz do niego dopiero za 30 minut. 100 komputerow no to tak z 2-3h
roboty ( nie licze pierwszej poprawnej instalacji)