XP Home - LAN i hibernacja

Autor: vector <vector_at_krakoooow.kki.net.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 19:43:41 MET DST

Witam!
Mam dwa problemy z XP Home.
1- nie widzi sieci w otoczeniu sieciowym i jego też nie widać? Nie ma
firewalli. Sieć lokalną mam za firewallem routera więc wewnętrzna
ochrona jest zbędna. No ale nie mogę udostępniać drukarek i innych
zasobów.
2 - nie działa - nie ma i nie pojawia się nigdzie ikonka HIBERNACJI.
Usługa ta jest włączona w opcjach zasilania.

Nic nie kumam ;)
XP Home EN SP2 i ma załadowane wszystkie poprawki jakie się ukazały
do zeszłej niedzieli.

Pozdr, V.