Re: Podmiana tekstu w pliku, czy batch wystarczy?

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 22:23:34 MET DST

  Rok 2006 - wrzesień. Dokładnie to wtorek, 26-go. Nieco po 22-ej.
  Nagle zza rogu JoteR wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> A czy skrypt, składający się z 1 linijki: IniWrite, <Value>,
> <Filename>, <Section>, <Key> jest wystarczająco "małomądry", aby
> opłacało się go użyć? ;-)

Nie sądzę, choć jest to instalacja kolejnego programu... ALE...

> Jeśli tak, to polecam darmowy AutoIt (do wersji 2.64, wyższe to już
> nie to),

A czemu "to już nie to"?

> IMHO najlepsze narzędzie do tego typu dłubaninki. Składnie proste
> jak konstrukcja cepa lub ZX Basic, możliwość bezpośredniego
> wykonywania skryptów lub kompilacji do *.exe.

...ALE to jest strzał w dziesiątkę. Zrobiłem sobie exe'ka grzebiącego
w INI i odpalającego właściwego exe'ka, chodzi jak burza. :-)

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Skype :  marsjanin.tk
  Nowy toner to czarny proszek. Używany - to czarne literki wtopione