Dostęp do LPT dla użytkowników zarządzanych spod AD

Autor: R. <ra_v_at_bezspamu.interia.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 20:02:02 MET DST

Witajcie.
Pojawił się przede mną taki problem: gdy na komputerach było konto
admina, to spokojnie z programu PonyProg można było dostać się do LPT i
programować mikrokontrolery. Teraz komputery zostały przeniesione do AD,
każdy user ma konto, ale... ale PonyProg nie ma ochoty widzieć
cokolwiek, zgłaszając błąd. Pewnie że mogę dać do programowania konta
admina (lokalne) ale to niszczy mi całą filozofię domeny.

Czy można gdzieś się doszukać tego, dlaczego administratorowi PonyProg
działał, a zwykłemu użytkownikowi - nie.

Pozdrawiam
R.