Re: gdzie znajde ...

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 16:21:33 MET DST

Dnia Mon, 2 Oct 2006 17:58:45 +0000 (UTC), adasiek na
pl.comp.os.ms-windows.winnt napisał(a):

> ROTFL!

Aha. I co dalej ?

> Radkowi chodzilo o przejrzenie tematow dwa tygodnie wstecz.

Jesteś pewien ? Bo sam w odpowiedzi na mój post napisał coś innego.

[quote]
Grupa dyskusyjna nie jest miejscem, do którego się "wpada"
gdy ma się problem. Generalnie jeżeli się używa jakiegoś
produktu i przewiduje się zwracanie z pomocą do społeczno-
ści internetowej, to należy czytać grupę od początku, a nie
subskrybować dopiero, gdy chce się zadać pytanie (i usuwać
subskrybcję, gdy już się rozwiąże problem).
[/quote]

> Moze tego nie zauwazyles, ale serwery grup dyskusyjnych pozwalaja
> na przegladanie wiadomosci archiwalnych - po to wlasnie istnieja!

Czytałeś dalej mój post czy zatrzymałeś się na pierwszym zdaniu ?

[quote]
Ja bym określił to trochę inaczej :
"Zanim napiszesz na grupę, poczytaj FAQ ( jeśli istnieje ) oraz przejrzyj
posty z ostatnich dwóch tygodni"
[/quote]

No, i to by było na tyle. Teraz ja mam zrobić rotfl'a ;-) ?

"Gdzie było id, tam powinno stać się ego. Sigmund Freud (1856 - 1939)"