Re: Komp się zawiesza przy pewnej kombinacji programowej

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 17:11:11 MET DST

Dnia Mon, 02 Oct 2006 10:45:17 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Zasilacz marny.
Fakt, są lepsze. Ale wydaje mi się że wystarczająco wyeliminowałem
przyczyny sprzętowe.

> Sterowniki nForce mają podobno problem z
> kartą sieciową, szczególnie jak się używa "sprzętowego
> firewalla" nVidii.
W płycie jest sieciówka on-board RTL8100C, obsługiwana przez magistralę PCI
i odpowiedni do chipu sterownik microsoftu z wXP. Co masz w takim razie na
myśli mówiąc "Sterowniki nForce"?
Zauważ, że mówiłem że z początku nie miałem żadnego sterownika nVidia w
sytemie. Dopiero potem zainstalowałem
nForce_5.10_WinXP2K_WHQL_international.exe ale nie zauważyłem żadnych
zmian.
Przy okazji - co to jest "sprzętowy firewall nvidii"? jakoś tego u siebie
nie zauważyłem.

--
Jacek