Re: [XP] Nie widzi otoczenia sieciowego

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 06:30:52 MET DST

On Wed, 27 Sep 2006 00:28:33 +0200, Michal Biek wrote:

> Piotr Krzyżański log:
> [...]
> np. DHCP

Nie kompromituj się ... A co jeśli w LAN nie ma _ŻADNEGO_ serwera i jest
tylko 10 stacji roboczych?
A co jeśli serwery stoją np w DMZ oddzielonym routerem?

> MSPANC 'Kuchnia Felek'!
> Jak masz dostęp do PC-tów na XP w LANie to sprawdź to co napisałem , a
> później mnie karm "bajerami rowerami".
> BTW mam 2 swoje PC/XP w firma-LAN z wyłączoną inkryminowaną usługą ... no i
> nie mam żadnych problemów z otoczeniem sieciowym, drukowaniem po sieci,
> udostępnianiem plików oraz korzystaniem z baz danych ....
> I to by było na tyle.

Bo korzystasz z TCP/IP? Bo masz odpowiednie usługi dot DNS uruchomione? Bo
nie masz LANu w segmentach?

Polecam http://www.windowsnetworking.com/articles_tutorials/nethood.html

--
Piotrek