Re: Jak uzyskac kropkę na klawiaturze numerycznej?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 21:49:13 MET DST

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Wiktor S.*, która zaskrzeczała:

> <flame> tam przecinek ma być! </flame>

> :-)

No to kalkomanię sobie naklej ;)

A na poważnie to nie mam pojęcia do czego ten przecinek mógłby być
przydatny. Pierwszego posta napisałem zdenerwowany używaniem pewnego
kalkulatora, bo najczęściej do tego stosuję tę klawiaturę. Ale np. do
pisania liczb w banku też się przydaje, i wtedy jakiś skrypt zamienia i
tak przecinki na kropki (a kropki zostawia bez zmian). W grach też jest
używana kropka. W arkuszu kalkulacyjnym - przynajmniej u mnie - kropka.
Poza tym, tam narysowana jest kropka, przynajmniej na mojej klawiurze.
Nigdy nie używałem rzeczonego klawisza w zamiarze napisania przecinka.
Po co ten przecinek w "Polskim programisty" to ja nie wiem :)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8