Re: otoczenie sieciowe

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 14:38:47 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Uruchomić serwer WINS lub - lepiej - DNS. Otoczeniu to nie
>pomoże (otoczenie działa tylko w jednej sieci logicznej IP),
>ale pozwoli rozpoznawać komputery po nazwie.

Ekhm. Otoczenie sieciowe nie odpytuje Wins? Zawsze używa broadcastów?
Dlaczego mam wrażenie, że niekoniecznie? (niekoniecznie słuszne zresztą
;->)

--
\------------------------/  [ deleted to save electrons ]
|  Kruk@epsilon.eu.org   |