Re: otoczenie sieciowe

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 14:37:32 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Że - o ile mi wiadomo - informacje o otoczeniu sieciowym
>nie przechodzą przez routery bo są rozgłaszane po UDP
>w jednej sieci tylko. Nie testowałem jak się otoczenie
>zachowuje w jednej fizycznie sieci (bez żadnych VPNów
>czy routerów) z dwiema podsieciami IP.

Logicznie rzecz biorąc, nie powinny się te sieci widzieć.
No, chyba, że mamy wiele adresów na jednym interfejsie, ale to nam
trochę psuje sensowność takiego rozwiązania.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ LOOSE TEETH DON'T NEED MY HELP (Bart Simpson
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. on chalkboard in episode AABF16)