Światłowód i 'gryzące' się DHCP

Autor: Michał K. <nn_at_gh.fr>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 07:59:56 MET DST

Witam

Sprawa zupełnie logiczna, jednak ja rozwiązania jakoś nie mogę wymyślić - są
dwie sieci połączone światłowodem, bez żadnych firewalli po drodze,
generalnie niczego prócz routerów. Każda z sieci ma swoją domenę, swoje
serwery DNS itp. W jednej sieci działa sobie DHCP i w drugiej też chciałem
go uruchomić. No i oczywiście nie mogę, bo zaraz się usługa wyłącza i w
logach pokazuje że wykrył inny DHCP (ten po drugiej stronie). Jak to zrobić,
żeby nie blokować ruchu a uruchomić dwa DHCP ? Zaznaczam że niewielkie mam
doświadczenie z DHCP więc każda podpowiedź jest dla mnie istotna. Jeśli to
ma znaczenie to po jednej stronie jest W2K SBS, po drugiej W2K3 (przez ten
SBS nie mogę zrobić relacji zaufania między domenami - co na bank rozwiązało
by problem, prawda ?).
Z góry pięknie dziękuję.
Pozdrawiam