Re: program,jako usluga

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 21:19:32 MET DST

Radosław Sokół news:2006082919073300@grush.one.pl napisal [-a]
> Nie. Napisałem wyraźnie: FUS (Fast User Switching), TS
> (Terminal Services).

i teraz rozumiem. nie znalem skrotow fus,ts.

> Przy "obcych" programach nie masz specjalnego wyboru i nie
> wiem, po co pytasz.

widocznie pytam dlatego, ze opis/przepis: "jak z programu zrobic usluge"
rozumialem -> jak z _dowolnego_ programu [a wiec _dowolnego_doslownie_ ,
takze obcego,zewnetrznego, gotowca, pozasystemowego, nortona,emula, itp itd]
zrobic
program dzialajacy na
zasadach uslugi.

> Wybór aplikacja-usługa jest ważny przy
> tworzeniu *własnego* oprogramowania.

zalozmy,ze emul jest przeze mnie zdlubana aplikacja [tak nalezy rozumiec
"wlasne" oprogramowanie?]. I co w takim przypadku?