IIS 6.0 w2k3 serwer

Autor: Markus <marekc_at_rulez.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 22:30:22 MET DST

Witam,
czy ktos moze spotkal sie z takim problemem:
Mam dwie instalacje w2k3 jedna angielska druga polska
Probuje przerzucic konfiguracje IISa z en na pl
Uzywam dwoch sposobow:
1. backupuje ustawienia w IIS na angielskim i probuje odtworzyc backup
na pl
wyswietla mi blad, ze nie moze tego zrobic
2.z wszystkich akcji biore zapisz konfiguracje do pliku (xml) a na
wersji polskiej
wybieram nowa z pliku. Naciskam "czytaj" i nic sie nie dzieje.
A teraz pytanie: czy to problem z niekompatybilnoscia xml w wersji en i
pl czy cos innego.
Prosze o podpowiedz jak przerzucic ta konfiguracje.
Z gory dziekuje
Marek