VPN i logowanie do domeny windows 2000

Autor: <marcinj_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 08:45:20 MET DST

Witam,

Połączyłem VPN'em na IPCop'ie siec A, w której pracuje serwer W2k z
siecią B, w której nie ma wyróżnionego serwera (peer-to-peer).
Połączenie działa bez zarzutu, ale nie mogę zalogować się do
domeny W2k.
Przy logowaniu lokalnym w sieci B nie mogę wylistować otoczenia
sieciowego z sieci A, ale gdy wpiszę nazwę net-bios to mogę dostać
się do komputera w sieci A po podaniu usera i hasła.
Natomiast po próbie logowania do domeny dostaję komunikat o braku
dostępu do serwera logowania i jestem logowany na profil lokalny, a
próby wejscia do komputera po nazwie net-bios konczą się komunikatem
o braku dostępu.
W DHCP sieci B mam wskazany serwer WINS z sieci A, mogę również
odnaleźć we wpisach serwera WINS sieci A komputery z sieci B.
Dodałem również wpis w pliku lmhost w komputera z sieci B odnośnie
nazwy i ip kontrolera domeny.

Czy aby móc przeglądać otoczenie sieciowe muszę jakoś specjalnie
skonfigurować firewall?
Czy może jakoś autoryzować sieć B w serwerze W2k i AD?

Z góry dziękuję za pomoc.

Mar