Re: Używanie tego samego folderu poczty przez kilka stanowisk

Autor: Tomek Jarzynka <tomee_at_ZMIEN-tlen-NA-kadu.tlen.net>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 01:54:39 MET DST

Nudna wrotka - Konrad Kosmowski napisal w
<ed2hft$lgk$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> http://www.mailenable.com/pro_edition.asp
> http://www.hmailserver.com/

Bawie sie wlasnie hmailem, a to moje pierwsze zetkniecie z IMAPem ;]
Wyglada niby dobrze, ale w KMail pojawil mi sie tylko folder "inbox",
a ja chcialbym sent-mail...

Fakt...

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net
"All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound?"