Re: uruchamiane programu przy wylogowywaniu - XP Home

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 17:51:04 MET DST

Dnia 2006-08-29, *Jacek* napisał(a):

> Jak uruchowmić program przy wylogowywaniu/ wyłaczaniu systemu?
> W xp prof słuza do tego np. zasady grupy
> A w xp home nie ma. Jest co prawda sposób na zainstalwoanie gpedit, ale i
> tak nie wyswietlaja sie odpowiednie gałezie.
> Ma ktos na to rozwiązanie
> Najlepiej bez instalacji dodatkowego softu

Nie testowane, znalezione w googlu ->
http://www.snugserver.com/phpbb2/viewtopic.php?t=1411&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

P.S. Podany tam link do karenware.com przypomniał mi, że są także inne
programy do zamykania / wylogowywania systemu umożliwiające wykonanie
przedtem jakiegoś programu. Na przykład używany przeze mnie PowerOff 3.0
-> http://users.pandora.be/jbosman/poweroff/poweroff.htm

Tyle, że takie rozwiązanie wymaga przyzwyczajenia się / zmuszenia innych
użytkowników do wylogowania za pomocą tego programu. Na przykład
"chowając" opcję 'Wyloguj' z Menu Start :)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]