Windows XP Media Center - czym się różni od zwykłego XP HE?

Autor: P. <qnx5_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 16:44:41 MET DST

Witam!
Mam okazję kupić w bardzo korzystnej cenie nowego notebooka, tylko ma on
jedną wadę(?) - jako system operacyjny ma mieć zainstalowany windows XP media
center. Słyszałem że jest to jakaś biedna wersja xp, samemu nigdy tego
systemu nie widziałem. Jak bardzo ten media center jest "obcięty" w
porównaniu ze zwykłym XP HE, jakich funkcji/programów brakuje?

pozdrawiam