Re: Exchange -> Postfix

Autor: Jarek Kamiński <moje_imię_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 13:03:51 MET DST

29.08.2006 user ksywką ArtG nabazgrał(a) na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:
> Witam,

Witam

> mam taki problem.
> Jest domena firma.x obsługiwana przez Exchange, druga domen firma.com.pl
> jest obsługiwana przez Postfix.
> Założenie było takie, aby maile na zewnątrz wysyłać przez Postfix i
> firma.com.pl a w wewnątrz przez Exchange, jednak nieraz użytkownicy robią
> taki myk:
>
> Wysyłka z firma.com.pl
> Do: firma_jakać@wp.pl
> DW: user@firma.x
>
> Mail taki dochodzi do jakiejś firmy i w opcji "odpowiedz wszystkim" mają
> [...]

man canonical, man 5 postconf i opcje z canonical w nazwie
i ADDRESS_REWRITING_README z dokumentacji postfiksa.

> Albo zrobić coś z Exchange.
> Z chęcią bym wywalił Exchange, ale wtedy wszystkie lokalizacja poczty
> musiałbym przenieść na komputery lokalne, a tak to świetnie śmiga, bo przy
> jakim komputerze się nie siądzie to ma się swoją pocztę po zalogowaniu do
> domeny.

Nie bardzo wiem, o co chodzi, ale przecież uruchomienie serwera imap4
obok tego postfiksa nie powinno być problemem...

W sumie to wyszło trochę NTG, niezainteresowanych przepraszam ;-)

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.