Re: Windows XP POMOCY

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 10:12:37 MET DST

Użytkownik "kamalay" <kamalayWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:616b.000000d8.44f1f18f@newsgate.onet.pl...
> Witam,
> nie potrafie sobie poradzic z takim problemem:
>
> Po istalacji Nortona antywirus (oraz MS Office?) Win otwiera sie tylko w
> trybie
> awaryjnym! A w tym trybie nie moge odinstalowac ani Nortona ani Office
> (rozpaczliwie domyslam sie, ze mam za malo RAM - 256MB. Za wszelkie
> wskazowki z
> gory serdecznie dziekuje!

To raczej nie jest kwestia małej ilości RAM. Spróbuj przywrócić system do
stanu sprzed instalacji przy pomocy systemowej usługi Przywracania Systemu
(prawda, że jej nie wyłączyłeś?). Albo wyłącz ręcznie sterowniki Symanteca w
services.msc, może wówczas uda się system uruchomić normalnie. BTW co się
właściwie dzieje przy próbie uruchomienia systemu?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/