Re: rootkit

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 22:29:37 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> Ściągnij sobie Ultimate Boot CD, to taki okrojony Windows XP uruchamiany
> z CD. Tam są i antywirusy, i narzędzia do wykrywania i usuwania rootkitów.

W jaki sposób bootując z tej płyty usunę rootkity?
Czy wg zaleceń M$ - zrzut listy plików przy zarażonym i porównanie z tym
zbotowanym z CD (diff).

Zresztą to nie jest teraz istotne, zgrałem jedynie dane z pomocą tego CD na
DVD. Fajnie, że chodzą programiki bez instalacji. Nero z partycji krzyczał,
że prawdopodobnie program zarażony wirusem i się zamykał :), Zresztą tylko
część programów tak reagowała np. TotalCommander. Infran, (nie będę
wymieniał) już nie.

Dane porozrzucane po różnych katalogach :)
Przed podpięciem do sieci wg zasad posadzę firewalla i antyvira. Zostawię
chyba też Schedulera (nie lubię go) by od czasu do czasu sam sprawdzał
pozostałe robale :)

Dzięki wszystkim.

--
Artur