Re: Przywracanie systemu + ulubione

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 16:00:56 MET DST

Eca napisał(a):
> Witam
>

> Mam dwa zapytania:
> 1.
> Chcialem usunąć punkty przywracania systemu w XP,
> bo zajmuja już troche miejsca.
> Domyślnie można to zrobić usuwając wszystkie oprócz ostatniego.
> Czy mozna usunąć te punkty które ja chce, tzn wszystkie oprócz kilku
> które chciałem zostawic?

punkty przywracania znajduja sie (dla dysku c) w "C:\System Volume
Information", ale musisz wlaczyc wszystkie ukryte - opcje folderow -
gdzie rowniez musisz wylaczyc (przynajmniej na czas kasowania) proste
udostepnianie flderow, i wtedy na wlasciwowciach tego folderow (system
volume information) masz zabezpieczenia, i musisz dodac prawa sobie do
tego folderu. Wtedy mozesz wejsc do niego i bedziesz miec liste folderow
- punktow przywracania (wlasciwosci folderu powiedza ci z kiedy on jest).

> 2. Czy mozna ustawić tak przeglądarki Firefox i IE by miały
> wspólne miejsce przechowywania ulubionych.
> Tak, że jak dodam w jednej przegladarce nowy plik by pózniej po
> uruchomieniu w drugiej był też widoczny.

nie za bardzo, chcoiazby dlatego ze ulubione w ie to jest katalog, a w
ff dane o tym sa zapisane w jednym pliku, no chyba ze jest jakis soft do
tego, ale watpie.
ale po co uzywac ie???

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)