Re: Pulpit zdalny

Autor: Dariusz Rodziewicz <drodziewicz_at_nospam.wp.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 15:46:22 MET DST

Użytkownik "Kajetan" <kajetan@no.reply.addres> napisał w wiadomości
news:ecuq8b$jch$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Użytkownik "Dariusz Rodziewicz" <drodziewicz@nospam.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:ecupg5$2j9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> I co sie dzieje jak sie polaczysz?

Sorry, nie podałem najważniejszego. Otrzymuje następujący komunikat:

Aby zalogować się na tym komputerze zdalnym, musisz być Ci udzielone
uprawnienie Zezwalaj na logowanie za pomocą usług terminalowych. Domyślnie
członkowie grupy Użytkownicy pulpitu zdalnego mają to uprawnienie. Jeśli nie
należysz do grupy Użytkownicy pulpitu zdalnego lub inne grupy posiadającej
to uprawnienie albo grupa Użytkownicy pulpitu zdalnego nie mają tego
uprawnienia, uprawnienie to musi być Ci udzielone ręcznie.

Oczywiści należę do grupy Użytkownicy pulpitu zdalnego.

Darek