Re: Uniemożliwienie mapowania dysków poza domeną

Autor: Michał K. <nn_at_gh.fr>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 10:05:49 MET DST

> Żartujesz ;) i przy tym ustawieniu można zmapować anonimowo
> udział na kontrolerze, czy masz na myśli inne kompy w domenie?

Rzecz w tym że nie chodzi o anonimowe mapowanie dysków, tylko przy użyciu
konta domenowego. Anonimowo to pewnie że tego nie zrobią, ale co mi z tego,
jak każdy ma swoje konto i korzystając z niego może zamapować dysk. A mi
właśnie o uniemożliwienie tego mapowania cały czas chodzi... Był gdzieś trik
na to, który uniemożliwiał podłączenie dysków - zamiast okna do podania
uprawnień, wyskoczył monit że operacja nie może być wykonana czy jakoś
tak...
W każdym razie dzięki.