Re: Albo eMule, albo www. Dziwne.

Autor: Siwy <siewior_at_orange.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 09:40:54 MET DST

Maly napisał(a):
> Uzytkownik "Siwy" <siewior@orange.pl> napisal w wiadomosci

> hehe - 1024 kbps to masz pewnie download - a jaki masz uload? Bo wydaje mi
> sie ze masz duuuuzo mniejszy - i dlatego masz zapachany upload
> sprawdz;)
> pozdrawiam
> Lukasz

Moje lacze to1024/512kbps i staly, zewnetrzny IP. W eMule Plus, bo
takiego uzywam, jest mozliwosc ustawienia limitow Down- i Up- -load.
Mam ustawione Download 32kb/s i Upload 16kb/s a wiec 256/128kbps wiec
zostaje sporo zapasu.

I dlatego to dziwne... Admin twierdzi, ze on nie ma z tym nic wspolnego
- udostepnia po prostu 1024/512 bez znaczenia czy na www, p2p, pop3,
ftp etc... A moze sa jakies ograniczenia ilosci przesylanych pakietow?
Mimo ze lacze nie zapchane, to eMule laczac sie z wieloma klientami
wysyla i przyjmuje duzo ilosci pakietow?

Serdecznosci,
Siwy