Re: edycja rejestru dla innego usera [jak?]

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 22:43:34 MET DST

Dnia 2006-08-27, *mo* napisał(a):

> Ba... Nie dziala nawet po wylaczeniu i wlaczeniu systemu i zalogowaniu sie
> na uzytkownika test :). Klucz uzytkownika test: HKCU/.../system jest pusty,
> wiec dzialac nie ma prawa.

Kurdebalans :))
1. Wydawane polecenia (pliki 1-3.bat) i importowany plik (zmiany.reg) są
prawidłowe. Zresztą gdyby nie były miałbyś komunikaty błędów.
2. Na XP Prof to działa bez pudła.
więc albo:
- jakimś cudem aplikujesz zakaz zmiany hasła innemu użytkownikowi niż
zamierzasz (zalogowany jako test, wykonanie cd %userprofile% wskazuje na
ten sam folder z którego ładujesz plik ntuser.dat?).
- na Windows 2000 to nie działa, albo działa inaczej i wtedy ja odpadam :)
- masz jakiś program blokujący potencjalnie niebezpieczne zmiany w
rejestrze (WinDefender, AntyCośtam?).
- (gdybanie) istnieje polisa nadrzędna, powodująca ignorowanie ustawień
dla użytkownika. Ale wtedy chyba by po prostu ignorował wpis a nie go
usuwał?

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]