Re: edycja rejestru dla innego usera [jak?]

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 21:40:42 MET DST

Dnia 2006-08-27, *mo* napisał(a):

> Zrobiłem tak... i nie ma zadnego efektu. Na wszelki wypadek zrobiłem 3 pliki
> bat i plik zmiany.reg
> 1.bat:
> c:\winnt\system32\reg load HKU\nachwile "C:\Documents and
> settings\test\ntuser.dat"
> Po wykonaniu mam komunikat: The operation completed successfully
> 2.bat:
> c:\winnt\system32\reg import c:\reg\zmiany.reg
> Po wykonaniu mam komunikat: The operation completed successfully
> 3.bat:
> c:\winnt\system32\reg unload HKU\nachwile
> [...]

Hmm... nie wiem jakich efektów się spodziewałeś ale SOA#1 :) Wykonanie
powyższych poleceń spowodowało dodanie do polis innego (niż wykonujący te
działania) użytkownika danej DisableChangePassword o wartości dword równej
1.
A efekt, czyli brak możliwości zmiany hasła przez użytkownika o ile się
nie mylę zacznie obowiązywać dopiero po restarcie (chociaż chyba wystarczy
przelogowanie).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]