Re: Neostrada via Sagem USB pod kontem !adm w Win2000

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 21:00:38 MET DST

  Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to niedziela, 27-go. Nieco po 14-ej.
  Nagle zza rogu Piotr B. (pb2004) wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Bo musi być wpisane login i hasło neostrady. ;)

Heh. Czyli na ppp/ppp każdy user sobie sam musi to ppp wpisać. W sumie
głupie, myślałem, że jest to integralną częścią zdefiniowanego
połączenia, jak numer telefonu czy wybrane protokoły i rodzaj
kompresji. Tak byłoby logiczniej - co za problem skopiować plik z
definicją połączenia pod inną nazwą i użyuć innego user/pass? No cóż,
ale nie poprawiajmy natury... Znaczy, na nic sie zda krytyka
Windowsa. :-)

> Miałem na myśli opcję: zapisz tę nazwę użytkownika i hasło dla: i
> wybrać Dowolny użytkownik tego komputera w dialogu z monitem o dane
> logowania (choć przyznaję że już nie pamiętam czy w windowsie 2000
> ta opcja była dostępna)

Chyba nie, przy wpisywaniu user/pass (standardowe miejsce na: ppp/ppp)
miałem tylko kratkę, żeby zapisał, bez wyszczególnień, dla kogo.

> Ze względów bezpieczeństwa najlepiej jest zawsze pracować na koncie
> z grupy Użytkownicy. Niestety minusem tego jest utrudniona praca ze
> źle napisanymi aplikacjami.

Myślałem nad Zaawansowanymi Użytkownikami. Chyba wystarczy? Tak,
używam programów, które rzeźbią w Program Files. Od biedy mogę je
przeinstalować tak, by siedziały np. w C:\Programy... Opera np. w
ogóle będzie w katalogu O:\Opera\ - a dysk O: będzie
pod-SUBST-owany... I to mi musi działać. :->

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  E-mail :  Po prostu odpowiedz..
  Nie zawsze bluescreen pod windą jest przez windę !!!