Re: PROBLEM z komputerem - PROSZE O POMOC

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 18:22:24 MET DST

Użytkownik "Krzysztof" <kgkrzysztof2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:616b.00000086.44f1b043@newsgate.onet.pl...
> Od dluzszego czasu mam powazny problem juz sam nie wiem co robic, system
> przeinstalowalem dwa
> razy w ciagu tygodnia i nie jest w nim chyba problem.

Raczej na pewno nie. Ale jeśli podczas instalacji komputer robił takie
"psikusy", to i tak system (czyt. pliki, wpisy w rej.) może miec błędy.

> Po wlaczeniu komputera jest wszystko ok., po paru minautach sam bez powodu
> sie wylacza albo resetuje.
> W czym moze byc problem prosze o jakies sugestie bo nie wiem co robic. W
> pracy ktos mi podpowiedzial
> zeby wyczyscic pamiec, procesor i ewentualnie odkurzyc caly komputer. Czy
> moze to byc problem z
> zasilaczem, czy jest jakis sposob na sprawdzenie go czy nie spada napiecie
> i czy w tedy komputer moze
> sie wylaczyc albo zresetowac.

Najczęstszym problemem jest złe ustawienie timingów pamięci lub jej
niekompatybilność.
1. Sprawdź kompuetr programem Memtest-86 (www.memetest86.com) - najlepiej
zostam na min. 12h.
2. Póki nie podasz informacji o sprzęcie, to więcej nie podpowiem. Może t
być jednak zasilacz. Napisz, co masz w środku.