Re: edycja rejestru dla innego usera [jak?]

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 17:18:52 MET DST

Dnia 2006-08-27, *Piotr Palusiński* napisał(a):

> In news:44f1910b$0$22604$f69f905@mamut2.aster.pl,
> mo <mich202wywal@o2.pl> typed:
> Wszystko masz tu opisane:
> http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windowsserver2003/pl/library/ServerHelp/820b0e5b-0371-404d-8a22-a255273d3289.mspx?mfr=true

Hmm... Czy ja czegoś nie rozumiem, czy w w/w dokumentacji jest niejasność?
Według tego linka procedura dodania / modyfikacji czegoś w rejestrze
polega na:
- utworzeniu kopii klucza - REG SAVE
- załadowaniu tej kopii jako podklucz HKLM lub HKCU - REG LOAD
- modyfikacja *kopii* - REG IMPORT [ADD] [DELETE] itp
- przywrócenie kopii - REG RESTORE
- zwolnieniu gałęzi - REG UNLOAD

Tymczasem właśnie spróbowałem (Win XP Prof SP2) i cała operacja odbyła się
pomyślnie działając bezpośrednio na plikach rejestru (załadowanie
..\ntuser.dat i dodanie klucza).

Więc jeszcze raz pytanie: ja nie rozumiem co piszą, oni nie wiedzą co
piszą :) czy też to różnice wynikające z rożnych wersji systemu i narzędzi
edycji rejestru?

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]