Re: edycja rejestru dla innego usera [jak?]

Autor: mo <mich202wywal_at_o2.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 14:24:21 MET DST

Użytkownik "goomish" napisał:
> ... w systemach z linii NT, o ile się nie mylę, regedit i regedt32
> były osobnymi programami. Ten pierwszy to wersja niejako uproszczona,
> pozwalająca na przeglądanie i prostą edycję rejestru. Ten drugi to wersja
> "pełna" pozwalająca na edycję wszystkich typów wartości (REG_COŚTAM). W XP
> i nowszych regedt32 jest już tylko wrapperem uruchamiającym to samo
> narzędzie do edycji rejestru.
> http://support.microsoft.com/kb/141377/

W podanym przez Ciebie, w linku, artukule jest napisane, ze w syst. Win 2000
regedit jest prostym narzedziem do edycji rejestru, natomiast regedt32 jest
narzedziem pelnym i zawansowanym. Z tym, ze na koncu jest notka:
"W odróżnieniu od programu Regedit.exe, program Regedt32.exe nie obsługuje
importowania i eksportowania plików zawierających wpisy rejestru (.reg)". To
wszystko wyjasnia.
Wiec, czy jest jakis programik, ktory obsluguje jedno i drugie? Chodzi mi o
to zebym mogl zaladowac galaz rejestru, cos tam w niej pozmieniac i
wyeksportowac zadany kawalek jako reg, ktory latwiej mi bedzie umiescic w
pliku wsadowym, o ktorym pisales wczesniej, potem zwolnic galaz rejestru. A
moze ja w ogole cos zle kombinuje - moze tak sie nie da?
mo