Problem z On-board RealTek AC97

Autor: michal.dul <michal.dul_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 11:05:01 MET DST

Witam,
postaram sie przedstawic mój problem, z którym borykam sie od
kilku dni. Mam plyte glówna ASUS P4S800-MX/SE ze zintegrowana
karta dzwiekowa Realtek AC'97. Problem polega na tym, ze kazda
próba instalacji sterowników do tejze karty konczy sie albo
bledem windows i zamknieciem instalatowa sterowników (najnowszy
sterownik) albo wylaczeniem systemu (kazde starsze sterowniki).

1. Jest to nowy system, instalowany juz dwukrotnie, drugi raz musialem
zainstalowac z powodu sterowników, po których zainstalowaniu system
nie wstal.
2. Karta dzwiekowa jest wlaczona na plycie glównej.
3. Przed kazda próba instalacji innej wersji sterowników,
urzadzenie jest odinstalowywane i wykrywane na nowo.
4. Próbowalem juz sterowniki ze strony producenta plyty, karty
dzwiekowej jak i innych zródel.
5. Sterowniki do chipsetu sa zainstalowane Windowsowe (poprawnie),
ASUS nie udostepnia zadnych innych sterowników do chipsetu.
6. Grafika zintegrowana zachowuje sie bez problemu po instalacji
sterowników ze strony ASUSa.
7. Szukalem juz po róznych zródlach rozwiazania ale
bezskutecznie, dlateo zwracam sie tutaj

Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc...
Prosilbym równiez o jakiekolwiek wskazówki dotyczace miejsca gdzie
mozna sie dowiedziec jak ten problem rozwiazac...