Re: jak zablokowac wielkosc okna na otwarciu programu

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 21:25:31 MET DST

Użytkownik "mo" <mich202wywal@o2.pl> napisał w wiadomości
news:44f01000$0$22591$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Jak zablokowac wielkosc okna (np. notatnika, worda) na otwarciu programu?
> Chodzi mi oto aby program zawsze otwieral sie w takim samym okie a nie w
> takim jakie bylo podczas jego ostatniego zamkniecia. Podejrzewam ze wpis w
> rejestrze :) ??? Win 2000 - uzytkownik lokalny.

Większość programów zapisuje współrzędne XY i wielkośći XY w rejestrze.
Musiałbyś zawsze po instalacji lub ustaleniu rozmiaru to zapisywać, ale to
zastępcze działanie. Ja na ten przykład zapisuję screenshoty sobie. :-)

Co do rozmiarów pewnych aplikacji systemowych, to spróbuj programu
CCleaner - dziś zajrzałem w ten program po instalacji i zauwazyłem coś na
ten temat (Ustawienia Cleanera->Windows->Zaawansowane->Pamięć podręczna
rozmiaru/położenia okien).