Re: Menu kontekstowe w OE

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 18:30:11 MET DST

Kłapouchy <john@doe.com> napisał(a):
> prof. J. Miodek nie pochwala takiej pisowni. No chyba że chcesz
> potraktować czytającego jako idiotę ;>

To ja jeszcze się przyczepię, że takich odstępów nie robi się za pomocą
tabulacji bo on nie mają żadnej ustalonej szerokości. W jednym programie
mogą odpwiadać np. 3 spacjom a w innym 4. Przez co nie wiadomo na jakie słow
chciałeś wskazać za pomocą ^^^^^.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/