Neostrada via Sagem USB pod kontem !adm w Win2000

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 14:30:20 MET DST

                        Witam.

Stawiam pierwsze kroki w Windows 2000... Będzie to jednoosobowy
komputer. :-) A więc pierwszym krokiem była instalacja w wersji
zintegrowanej z SP2. Drugim, instalacja Kerio 2.5.1 jako usługi.
trzecim, WindowsUpdate. Wszystko gra i trąbi. Czwartym, założenie
konta użytkownika... I tutaj problem. Z Neostradą. Oczywiście nie
instalowałem badziewia z CD &tp, jedynie drivery Sagema.

Logiczne jest, że pod kontem Administrator Neostrada gra i trąbi, bo
jak inaczej przeprowadziłbym update. Nadmieniam dla przejrzystości.

Konto o prawach Administratora (ale nie wbudowane "Administrator"):
Programik DSLmon (GUI drivera Sagem) pokazuje status OPERATIONAL,
czyli modem gotowy do pracy.
Weryfikowanie nazwy użytkownika... Błąd 691. Dostęp wzbroniony -
user/pass nie są prawidłowe w tej domenie. *nie rozumiem*. :-(
Przycisk Więcej informacji wyświetla mi info, którego tez nie
zozumiem, bo nie przypominam sobie, żebym jakąś domenę sieciową dla
tego kompa ustawiał...

I teraz gwóźdź do trumny. Konto bez uprawnień.
Na dzień dobry DSLmon pokazuje, że modem jest rozłączony
(IDLE/USB disconnected). W menedżerze urządzeń jednak modem jest
poprawnie zainstalowany i włączony. Próba połączenia to również 691.

Mogę wrzucić gdzieś zrzuty ekranu, które porobiłem... Choć myślę, że
wszystko opisałem dość dokładnie. Zapewne brakuje wielu ważnych
infomracji... Niesetety, nie mam pojęcia, jakie są przydatne - czekam
na pytania. :-)

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Jabber :  marsjanin.tk@jabber.autocom.pl
  Nie zawsze bluescreen pod windą jest przez windę !!!