Re: Problem z kontami na xp

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 15:23:32 MET DST

adasiek napisał(a):

> to jest normalne - konto "Administrator" jest kontem wbudowanym i sluzy
> generalnie do tego, zebys mogl sie na nie zalogowac gdy wszystko inne
> zawiedzie; poza tym kontem w systemie musi byc jeszcze jakies inne;

thx za dop., ale ja juz stracilem rozeznanie w tym temacie, bo:
- panel sterowania -konta, moge ustawic nowe konto administaratora i
dopiero potem jakies z ograniczonymi prawami (limited). po zalogowaniu
sie na to konto o ile dobrze tu wszystko widze u siebie nie moge
skasowac tego poprzedniego administratora (przynajmniej nie z panel
sterowania -konta).
- natomiast z panel sterowania - narzedzia administracyjne - users i
groups moge sobie od razu bez tworzenia nowego administratora ustawic
takie konto limitowane i bedzie ono widoczne w panel sterowania- konta.
dziwne troche to dla mnie, ale wazne, ze dziala.
mam tez male pytanko.
kiedy loguje sie jako ten administrator bez uzycia hasla (nie mam go
ustawionego) to nie pojawiaja sie wszystkie ikonki w trayu m.in.
bezpieczne usuwanie sprzetu. kiedy jednak ustawie sobie haslo i loguje
sie na to samo konto, ale z uzyciem hasla to juz wszystkie ikonki mi sie
pojawiaja. czym to jest spowodowane ???