Re: Sieć i problem z (???) Windows (długie)

Autor: piatkos <piatkos_at_gmail.com>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 23:50:03 MET DST

> samo. Czy to normalne, że komputery oprócz innych komputerów w sieci
> widzą same siebie?

tak.

> To jednak nie jest zasadniczy problem. Gorsze jest to, że komunikacja
> działa tylko w jedną stronę.

z definicji nie jest to wtedy komunikacja :-)

> się okienko "Odmowa dostępu". Na komputerze A można z kolei bez problemu
> przeglądać zasoby komputera B.

czyli przesyl dziala w dwie strony :-)

> Na pl.comp.sieci polecono mi przejrzeć archiwum Waszej grupy w
> poszukiwaniu takich haseł, jak Master Browser (Przeglądarka główna),
> plik hosts lmhosts, rozgłaszanie nazw w sieciach MS. Ja jednak już się w
> tym wszystkim trochę zgubiłem. Liczę, że pomożecie mi zebrać to wszystko
> i wreszcie uda mi się uruchomić sieć. Z góry dzięki i przepraszam za
> ewentualne NTG.

no to kilka pytan na dzien dobry:
1. jakie systemy?
2. czy na kompie B masz wlaczonego firewall'a ? jezeli tak - to sprobuj
z wylaczonym zrobic te testy.
3. ktory komp ma jakie IP?
4. czy po wpisaniu na A IP B w postaci \\192.168.1.2\ pokazuje Ci
zawartosc B?

na razie tyle.. jak cos skojarze.. to dopytam :-)

Wojtek