Re: ograniczenie praw uzytkownika z grupy Administratorzy

Autor: ETC <no_at_spam.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 21:18:08 MET DST

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:ecnghj$t9k$1@opal.icpnet.pl...
> Już Ci pisałem, że w przypadku admina niewiele Ci pomogą
> prawa NTFS - jak zabronisz adminowi 'odkręcić' to, co sam zrobiłeś
> w GPO?

zabronić nie zabronię, ale on tego nie zrobi
bo to jest poprostu taki "admin" który tego nie będzie potrafił :o)

on musi miec prawa admina tylko po to by odpalić czasem pewne
procesy/aplikacje które tych praw wymagają

dlatego jesli ktoś wie, proszę o odpowiedź:
jak wywołać sztucznie konieczność przejęcia praw obiektu ??

--
ETC