"Jednorazowy" modem

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 20:52:32 MET DST

Witam!

Mam modem Pentagram Dark 56I V92 na PCI. Od dłuższego czasu jest on
"jednorazowy" ;) Problem polega na tym, że po rozłączeniu się z
internetem nie daje się już ponownie połączyć - wyskakuje okienko z
komunikatem o błędzie 633 - "Modem (lub inne urządzenie łączące) jest
już w użyciu lub ma niepoprawną konfigurację". Dopiero po zrestartowaniu
systemu (XP SP2) udaje się połączyć.
Próbowałem już nowych sterowników, przekładałem modem do innego gniazda
PCI i nic. Wykluczam uszkodzenie modemu, bo w innym komputerze (i to na
tej samej linii telefonicznej) działał normalnie. Pisałem już nawet na
grupę hardware'ową, ale wygląda na to, że problem jest software'owy, bo
sprzętowo już nic nie pomaga.

Proszę, pomóżcie!

--
  _     _