Re: co jeszcze do legalnosci (poza naklejka)

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 15:01:33 MET DST

** Artur\(m\) wrote:

> No to chyba przesadzasz

Przesadza owszem, ale trochę prawdy w tym jest. W przypadku *firmy*
musisz udokumentować majątek firmy - ale to nie ma związku z
legalnością jako taką, bardziej ze sprawami księgowymi. Rzecz może być
jak najbardziej legalnie nabyta, ale z punktu widzenia księgowego
będzie to nieprawidłowe (np. łączone firmy itp.).

> Pani mówi że ten zegar przyniosłam z domu bo mi szczęscie przymosi :-]

Oczywiście możesz tak się tłumaczyć w stosunku do pierdół, ale np.
sprzęt komputerowy w firmie *musisz* mieć udokumentowany, połączony w
zestawy itp. :) Ja ostatnio musiałem księgowej tłumaczyć, co to jest
drukarka sieciowa bo jej nie pasowało, że nie jest połączona z zestawem
komputerowym. :)

IANAL ale od 2005 roku jest przepis, który nakazuje tworzyć taką
dokumentację, to jest majątek firmy.