Re: Bład wewnetrzny 500

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 13:52:54 MET DST

"Zanac" <niemamaila@wp.pl> wrote in
news:ecmchf$fa5$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Na stronie Microsoftu napisali ze bład oznacza m.in. ze "serwer jest

tylko ze Microsoft tego bledu nie wymyslil; on pochodzi z RFC;
dla HTTP/1.1 http://www.w3.org/Protocols/rfc2616/rfc2616-sec10.html

500 Internal Server Error: The server encountered an unexpected
condition which prevented it from fulfilling the request.

> zbyt zajety" . Tego to ja sie domysliłem ale czym konkretnie moze byc
> zajety? Pytam tak ogolnie bo nie posiadam dojscia do logów tego
> serwera a tam cos by sie dało wyczytac.

zwroc uwage, ze zgodnie z powyzszym RFC w takiej sytuacji powinno
sie dostac 503; no, ale coz widac ze microsoft ma swoje standardy;

a co to znaczy "zbyt zajety"? przykladowo:
1) procesy serwera wykorzystaly limit pamieci w komputerze;
2) osiagnieta zostala maksymalna liczba procesow serwera;
3) osiagnieta zostala maksymalna liczba aktywnych polaczen sieciowych;
4) osiagnieta zostala maksymalna liczba polaczen do bazy danych;
itede;

> U mnie to jest tak ze pada najczesciej wieczorami zawsze miedzy 19 a
> 20. A godziny szczytu (najwiecej userów) jest miedzy 8 a 16. Czyli
> mozna wykluczyc lagi.

ale co Ci pada? serwer WWW dzialajacy na IIS na Twoim komputerze?

pzdrv;
adas;