Re: brak możliwości zalogowania się do XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 07:13:49 MET DST

Użytkownik "P" <dopesson@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ecjqt6$qv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> niestety nic to nie daje bo przy próbie "naprawiania" każe mi się logować,
> więc jestem w punkcie wyjścia .....
> jakieś inne pomysły ?

Podmienić rejestr (na początek - sam plik SAM). Poniżej leży opis. Ponieważ
nie możesz tego zrobić spod Konsoli Odzyskiwania, użyj innego systemu (na
przykład postaw sobie na chwilę drugie Windows obok istniejącego), albo
skorzystaj z czegoś w rodzaju Ultimate Boot CD. A jeśli masz FAT32 a nie
NTFS, to w ogóle nie ma problemu - wystarczy byle dyskietka DOS-owa.

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia uruchomienie
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

--
M.   [MS-MVP]