Re: win nie startuje, problem z plikami systemowymi

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 16:00:25 MET DST

In news:eck15j$gmg$1@nemesis.news.tpi.pl,
news.tpi.pl <alatheia@o2.pl> typed:
> Mam pytanie co moze byc przyczyna nastepujacego problemu:
>
> System z windowsem Xp Professional podczas ladowania wyswietla komunikat
> że brakuje mu pliku SYSTEM znajdujacego sie w katalogo SYSTEM32/CONFIG/
> Udalo mi sie zamienic ten plik i system ruszyl jednak nastepnego dnia
> mialem podobna sytuacje z tym ze brakowalo innego pliku w tej chwili nie
> pamietam dokladnie jakiego. Pomoglo nadpisanie systemu.
> Dzis wyswietla tylko niebieski ekran system umarl.
> Co moze byc przyczyna wirus?? czy moze problemy ze sprzetem hdd, pamiec??
> Jak sobie z tym poradzic??

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341
http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=14270&st=0&/

Przeskanuj system w celu usuniecia robaczkow, wiruskow itp..
Ad-aware se1.06
http://www.download.com/3002-8022_4-10319876.html?tag=dir
Spybot Search&Destroy
http://spybot.safer-networking.de/index.php?lang=en&page=news
Spy sweeper www.webroot.com .
Startpage Guard http://www.webattack.com/get/startpageguard.shtml

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy