Re: Menu kontekstowe w OE

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 22:36:25 MET DST

Osoba podpisana jako Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> w
artykule <news:echp6t$qhg$1@opal.icpnet.pl> pisze:

> Obawiam się, że one są zaszyte w OE i nie są modyfikowalne.

Teksty z menu kontekstowego są w pliku INETRES.DLL, który wchodzi w skład
OE, więc same akcje też są zaszyte w OE. Akcje te są powiązane bezpośrednio
z IE (to przecież jeden pakiet, tam trafi np. Dodaj do ulubionych) lub z
systemowymi ustawieniami domyślnymi (tam trafi np. kliknięcie na odnośnik).

> Zapewne da
> się to obejść pisząc program przechwytujący kliknięcia i wyświetlający
> własne menu ale to nie jest do zrobienia w 5 minut.

...Ale wykonalne przez program samodzielnie rozpoznający odnośniki w
wiadomości, jak to czyni OE PowerTool.
Wypadałoby to zrobić elastycznie, czyli dodać definiowalne pozycje dla
alternatywnych przeglądarek różnych od ustawionej jako domyślna.
Przykładowo - przy domyślnej Operze użytkownik może zechcieć skonfigurować
"Otwórz w IE" i "Otwórz w K-meleonie".

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)