Re: Problem z DC win 2k3

Autor: CodeBoy <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 14:41:12 MET DST

On Wed, 23 Aug 2006 13:51:00 +0200, Tomasz Onyszko
<T.onyszko_nomielonka_@w2k.pl> wrote:

> Zrob juz teraz odpowiedni wpis dla nowego serwera, zmniej sz sobie TTL
> dla domeny tak zeby szybciej sie propagowaly, postaw drugi serwer
> Exchange, dopisz go jako MX dla Twojej domeny z wyzszym priorytetem.

czekaj chyba kojarze , skoro teraz poczte mam na 10 , to nowy dam juz na 5
i jesli narazie go nie bedzie odbierze stary. A jak tylko pojawi sie nowy
to on majac wyzszy priorytet zacznie sam odbierac, dobrze kombinuje ?
I teraz pytanie dodatkowe czy bede mogl w miare skopiowac wtedy ustawienia
starego exchange limity etc ?