Re: czesty reset, bo Microsoft (R) Windows 2000 (R) 5.0 2195 Service Pack 4 Uniprocessor Fr

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 22:04:38 MET DST

Andrzej P. Wozniak news:ecf5p7$pgm$1@mx1.internetia.pl napisal [-a]
> Osoba podpisana jako 1634Racine <1634@Racine.pl> w artykule
> Rozumiem, że nie podoba Ci się pełna nazwa zainstalowanego systemu?

bardzo ladna jest. ona jest bardzo ujmujaca nawet.
Tylko dlaczego pojawia sie przy pewnych resetach, a nie zawsze by podpisac
opis awarii _jakiejkolwiek_ ; i dlaczego dosyc niejasno, ale _jednak_ pisze
sie
o tym na roznych forach radzac to i owo. No, to wyjasnilem dlaczego nie
uwazam tego za podpis,ale za... No wlasnie, za co... To pytanie jest do MVP.