Re: Zmiana nazwa katalogów WINDOWS, Doc&Sett, Program Files

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 19:04:14 MET DST

radekp@alpha.net.pl <radekp@alpha.net.pl> napisał(a):
> Fajne rozwiązanie, ale dla mnie niezbyt przydatne. Potrzebuję czegoś
> bootującego z możliwością grzebania w NTFS na każdym kompie.
> A tutaj, jak zrozumiałem, to po prostu "wypalarka" aktualnego systemu na
> CD.

Nie, to nie jest wypalarka aktualnego systemu. PE Builder słyży do robienia
live CD tak jak są linuksowe live CD. System, który trafia na płytkę nie ma
nic wspólnego z tym co masz na dysku. Live CD robi się z płytki instacyjnej.
Ponieważ jest to najprawdziwszy Windows, choć trochę okrojony, to natywnie
wspiera NTFS i nie ma z tym żadnego problemu. Poza tym możesz sobie na tę
płytkę wrzucić (prawie) dowolne narzędzia, które uznasz za przydatne.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/