grupy

Autor: pytajacy <brak_maila_at_nie.ma>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 16:35:53 MET DST

Witam

Mam pytanie odnosnie grup w domenie ?

Nie wiem czy dobrze zrozumialem, wiec prosze mnie w wypadku bledow poprawic

grupa lokalna - tylko na danym kompie, nie wchodzi wogole do AD, zadnej
propagacji o niej

grupa lokalna domeny - czlonkiem moze byc kazdy user (z kazdej domeny), ale
mozliwosc ustawiania praw jedynie do zasobow z danej domeny

grupa globalna - czlonkiem moze byc tylko z danej domeny, a prawa wszedzie

grupa uniwersalna - czlonek / zasob moze byc zewszad

"za dana domene" przyjmuje domene w ktorej jest tworzona opisywana grupa

Prosze o korekte jesli sie myle

--
lukasz