Uniemożliwienie mapowania dysków poza domeną

Autor: Michał K. <nn_at_gh.fr>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 14:38:05 MET DST

Witam

Kiedyś miałem ten trik ustawiony, ale już nie mam i nie pamiętam jak to
zrobić :)
Chodzi o uniemożliwienie mapowania dysków z serwera (W2K, W2K3) przez
klientów którzy nie są w domenie. Jest taka możliwość na 100 %, ale nawet
wygooglać coś nie mogę. Przy tym ustawieniu, w momencie próby zamapowania
dysku pokazuje się okienko z info, iż ta operacja nie może być wykonana czy
coś temu podobne. Co ważne to ma działać tylko dla tych spoza domeny, a nie
tych w domenie również :)
Dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam