Re: IE7+link = new tab ?

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 12:39:16 MET DST

"Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> wrote in message

> Nie dziw się skoro każesz odpalić drugą instancję IE. Ustawienie dotyczy
> uruchamiania adresów (http, https, ftp) a nie procesów IE. Jak w uruchom
> wpiszesz http://wp.pl to się otworzy w zakładce.

Niestety jak w uruchom wpisze http://wp.pl to sie otworzy domyslna
przegladarka
czyli opera :-). Niestety opera nie wyswietla mi prawidlowo tych linkow i
musze sie posilkowac
IE.
Zapytam inaczej, majac do dyspozycji jakies tam funkcje API windows, ktore
umozliwiaja uruchominie
programu (tak jak z Run..) jakie parametry powinienem przekazac do
iexplore.exe aby zamiast otworzyc
kolejna instacje, otowrzyl mi jakis link jako nowy tab w juz istniejacej
instacji IE ?

Daniel