Zasady ograniczen oprogrmowania.. o co w tym chodzi

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 08:51:55 MET DST

Witam

Chyba nie rozumiem tych ograniczen..
Wydrukowalem sobie opis i z nim robie..

Wiec tak.. Stworzylem GPO i podlaczylem je pod "Komputery domeny" i w nim
stworzylem nowe zasady ograniczen oprogramowania..

Ok teraz moja strategia.. wiec chce zeby uzytkownik mial zablokowane wszystko
i zeby mial kilka regul pozwalajacych na urchomienie notatnika, firefoxa,
openoffica,painta kalkulator i ewentualnie kilka innych drobnych programow..

Wiec robie tak:
Poziom zabezpiczen na Niedozlwolone

Dodaje regule mieszana na putty.exe uruchamiam ponownie komputer, loguje sie
na zwyklego uzytkownika i sprawdzam..
notatnik sie nie uruchomi - swietnie
ie sie nie uruchomila - swietnie
itd
putty sie uruchomilo - super

no to ucieszony dodaje regule mieszana dla notatnika, kalkulatora, painta i
robie restart.. no i tu zaskoczenie.. nic z tego, programy sie nie wlaczaja..

moze wszystko jest dobrze tylko nie ma mozliwosci uruchomienia jakis bibliotek
albo innych plikow?

co dziwne zrobilem putty regula sciezki i nie udalo mi sie go uruchomic..

Prosze o pomoc

Pozdrawiam
Artur